Základní tréninkové pomůcky: Tréninkové tyče

Tréninkové tyče jsou skvělým pomocníkem v mnoha částech tréninku. Pomohou vám s mířením i se švihem.

Míření

Míříte při tréninku vždy dobře na cíl? S tím vám pomohou tréninkové tyče. Stačí jednu z nich položit na zem a namířit na cíl, respektive tam kam chcete, aby míček dopadnul. Pak si stoupnete tak, že tyč je mezi botami a míčkem. Obě boty mají od tyče stejnou vzdálenost a tím si zajistíte, že stojíte kolmo k cíli. Je to obyčejná věc, která ale zajistí, že se pokaždé ráně nemusíte srovnávat a ověřovat si, že míříte správně.

Švih

Tréninkové tyče jsou na konci ostré, takže se dají zapíchnout do trávy. Můžete si tak vytvořit tréninkovou rovinu, branku, nebo další pomůcky, které budou hlídat váš švih.

Jak trénovat s tyčemi

Různé tréninky s tyčemi můžete najít zde (anglicky), nebo se podívat na různá videa, která tréninky ukazují, jako třeba toto:

 

Používáte tyče nějakým zajímavým způsobem? Podělte se o to v komentářích 😉

Mohlo by vás zajímat:

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *